Jak mi sie niechce nic robic!!! xDD niewiem czemu! to koszmar! a dzisiaj baba z muzyki dawala kazdemu jedynki bo nie mielismy zadania domowego! chociasz zglaszalismy na poczatku lekcji -.- jakis zal xD
Przy okazji ^.^ za niedlugo wstawie odtwarzacz mp3 ;D i razem z Kamilą ozywie tego blogasa xD
Usunalem juz ponad 200 znajomych! dlaczego? dlatego ze nie pomagaja maja mnie gdzies :) dla tych ktorzy zostali i ogladaja mi filmy bede robil duuuzo konkursow :) czesciej ogladal filmy nawet uda mi sie moze kazdy zobaczyc ^.^ ale to dopiero wtedy jak do konca uporzadkuje msp ;D
No wiec na msp reklamowalem swoj film... na ctr ;p i nagle jedna dziewczyna nie powiem nicku bo nie jestem swinia wydarla sie na mnie ze odgapilem od niej caly film -.- oto screen:
Kliknij by powiekszyc
Mogla zaczac lagodnie o ona od razu sie wydzierala -.- po pierwsze ja mam film o innej nazwie co ona i nigdy nie widzialem tego filmu co ma i gada ze odgapilem... powinna pomyslec zanim gada ...i mowi ze domysla sie ze bede mial to samo co ona dalej ale skad ona to moze wiedziec skoro ja nawet niewiem co zrobie w next odcinku ... -.-
Ehh... piatek czyli wczoraj xD to byl stresujacy dzien :D DZIEN NAUCZYCIELA XDDD na ktorym czekal mnie wystep x.x zaczelo sie od tego ze przewodniczacy mial wybrac 4 osoby ktore wystapia z naszej klasy no i bez mojej zgody wybral mnie :o spytalem sie go co ja mam na scenie zrobic i kazal mi tanczyc nowoczesny hip-hop... -.- to byl blad zeby mowic klasie o swoim hobby x.x przed cala szkola musialem zatanzyc xD stres ogromny :o